İcra Ve İflas Hukuku

𝔸𝕧𝕦𝕜𝕒𝕥 ℍ𝕒𝕜𝕒𝕟 𝕋𝕒𝕞𝕘𝕦𝕔

ÇA͏L͏I͏ŞM͏A͏ A͏L͏A͏N͏L͏A͏R͏I͏M͏I͏Z͏

√İCRA VE İFLAS HUKUKU

Tamgüç Hukuk Bürosu’nun siz değerli müvekkillerimize İcra ve İflas Hukuku uygulamaları kapsamında verdiğimiz başlıca hizmetlerimiz;

• Çek ve senede dayalı alacakların tahsiliiçin, icra takibi yapılması,
  • Cari hesap ve faturaya dayalı alacakların tahsiliiçin icra takibi yapılması,
  • Finans, kredi ve leasing sözleşmelerinden doğan alacakların tahsili için, icra takibi başlatma,
  • Alacaklı gerçek ve tüzel kişilerin alacağını elde edebilmesi için borçlu aleyhine yapılacak iflas takibive buna bağlı olarak iflas davasının açılması ve takibi,
  • Borçlu tarafından yapılan haksız itirazların iptali için, itirazın iptali davasıaçılması ve dava sürecinin takibi,
  • Haksız ve mesnetsiz alacak iddiaları nedeniyle borçlu olunmadığının tespitiiçin menfi tespit davası açılması ve dava sürecinin takibi,
  • Alacaklı gerçek ve tüzel kişiler adına alacaklarının yasal takibi, borçlu gerçek ve tüzel kişiler aleyhinde yapılmış yasal takip işlemlerinde ise hukuksal alanların korunması, gerçek borcun belirlenmesinin sağlanması,
  • Alacaklı ve borçlu için anlaşma zemini yaratılmasında hukuki destek verilmesi,
  • İflasın kapanmasına kadar geçen sürede tüm işlemlerin yasal takibi, gerçek ve tüzel kişilerin iflaslarına ilişkin tüm yasal işlemlerin takibinin yapılması,
  • İflas davası sürecive iflasın kapanmasına kadar geçen süre içinde tüm hukuksal alanlarının korunması,
  • En az hasarla iflas ettirilmesi hususunda gerekli analiz çalışmalarının yapılması, iflasın ertelenmesi için gerekli hukuki prosedürlerin yerine getirilmesi.
  • Ekonomik durumu bozulan gerçek ve tüzel kişilerin mali durumlarının eski haline getirilmesi için iflas anlaşması ilan edilmesi,
  • Gerçek ve tüzel kişilerin icra ve iflas hukukundan kaynaklı bağımsız davalarının takip edilmesi ve sonuçlandırılması.
Etiketler: Etiket yok